Ga naar inhoud

Tweede server Win2000 installeren


anoniem

Aanbevolen berichten

Wanneer ik een tweede server wil installeren en active directory wil toevoegen (dcpromo) kies ik voor toevoegen aan bestaand domein. Er wordt vervolgens een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd. Ik beantwoord de vragen met mijn administrator wachtwoord. Windows weigert vervolgens mijn wachtwoord en gebruikersnaam en geeft aan dat het domein niet bestaat, terwijl dat bestaande domein wel wordt aangegeven. Ik wil toch wel graag die tweede server installeren, maar blijkbaar doe ik iets verkeerd of moet ik op de eerste server nog iets instellen. Bij NT4 had ik een zogenaamde BDC. Dat was ook de bedoeling bij W2000. Ik heb wel begrepen dat dat bij 2000 anders geregeld wordt. Wie kan helpen?
Link naar reactie
Als je bij http://www.brainbuzz.com naar M$ ga en dan de volgende documenten print/copieer kom je waarschijnlijk verder. 'Configuring and Administratering M$Win 2000 Directory services infrastructure' (70-217) en 'Managing a M$Win 2000 Network enviroment en Installing' (70-218). Het is namelijk puur een rechtenprobleem. Het is hetzelfde als met Windows NT4 met de replicator. suc6 John
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...