Ga naar inhoud

Samba


anoniem

Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by Wout Baller: Als ik sh configure geef krijg ik de volgende melding: :command not found :command not found :command not found :command not found 'onfigure:line 125:sybtax error near unexpected token 'do 'do 'onfigure line 125. 'do

Wat gebeurd er?


configure is voor zover ik weet alleen een bash script. (in ieder geval wel de configures die ik bekeken of ge-edit heb). Tijdens het uitvoeren van de script wordt als het goed is gekeken of gcc/cc aanwezig is.

Het lijkt erop dat deze file compleet onbruikbaar is en/of behoorlijke fouten bevat, maar zoveel dat het haast onrealistisch is.

als je ./configure doet en de toegang wordt geweigerd zul je toch eerst moeten zorgen dat je wel toegang krijgt met chmod. En dan moet ./configure hoe dan ook werken.

Maar goed, opnieuw installeren van RedHat plus Samba kan ook geen kwaad.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:772bec56a8] Op 03-01-2002 17:04, schreef Bilbo: Kan je niet beter alleen de C compiler opnieuw installeren? Het is toch geen windows? [/quote:772bec56a8] Inderdaad, voordat je een linux ditro opnieuw gaat installeren, moet je hem wel heel erg verziekt hebben. Maar ja, als je nog niet zo lang met Linux werkt, dat komt de windows gedachte van opnieuw installeren wel snel in je op. Mijn Linux mentor heeft het er ook uit moeten slaan :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...