Ga naar inhoud

INTERNET-GATEWAY EN ICOON VERDWIJNEN


anoniem

Aanbevolen berichten

Na 20 minuten non-activiteit via ADSL via speedtouch op XP verdwijnt definitief de "ïnternet-gateway"uit netwerkverbindingen en het ADSL-icoon uit het systeemvak. Er zijn 2 aparte netwerkkaarten 1 voor ADSL en 1 voor netwerk met 2 andere pc's. Het laatste netwerk werkt prima. Internet blijft toegankelijk, maar verbinding kan niet meer worden verbroken of bekeken, alleen pas na herstarten van de pc.
Link naar reactie
Hallo, :D Het probleem met de iconen en bereikbaarheid van de ADSL-verbinding onder XP is definitief opgelost. Ik gebruik nl. 2 netwerkkaarten, 1 voor de ADSL verbinding en 1 voor het thuisnetwerk via coaxkabels. Pas toen ik de 1e netwerkkaart voor ADSL op "gedeelde verbinding" had gezet, kon ik via de andere pc's het internet op en bleef het icoon van de ADSL-verbinding in het systeemvak en was de ADSL-internetverbinding in "netwerkverbindingen" ook aanwezig. Op de andere pc's hoeft de ADSL software ook niet te worden geinstalleerd. Overigens probeer niet tegelijk de andere netwerkkaart ook op gedeelde verbinding te zetten; mijn XP ging spontaan op RESTART !! met alle soorten fouten e.d.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...