Ga naar inhoud

ADSL modem instellingen icm een draadloze router


anoniem

Aanbevolen berichten

Geplaatst: Tue Dec 10, 2002 9:24 am -------------------------------------------------------------------------------- Ik heb een vraag over de instellingen vann een 1 poorts ethernet ADSL modem (E-tech). Wat moet de instellingen zijn als je deze modem aansluit op een draadloze router. (Usrobotics 22mbps wirelles cable/dsl router) Moet in de modem dhcp dan wel of niet aanstaan? Ik kan mijn wireless router zo configureren dat hij contact maakt met de ADSL lijn (modem) Hier moet ik ook de gebruikersgegevens etc in zetten. Moet ik dit dan ook nog in de modem zetten? En zo ja welke van de onderstaande protocollen moet ik dan gebruiken: Static IP Adress: Dynamic IP Address: Dynamic IP Address with Road Runner Session Management: PPP over Ethernet: PPTP: Dial-up Network (Inbelnetwerk): Moet ik de ethernet modem instellen als "Bridge Mode Configuration" of moet ik een "router mode configuration"instellen? Is het standaard IP adres van de modem te wijzigen? En is het dan verstandig om die in dezelfde ip range als mijn pc's en router te plaatsen?? Als iemand ervaring met deze instalatie heeft zou ik graag alle instellingen ontvangen. Ik hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken. Ik ga moet dit gaan instellen onder Zonnet Family Thanks
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...