Ga naar inhoud

PC vraagt niet om inloggen bij een nt netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

[color=green:cebabb73b0][/color:cebabb73b0] Ik heb een P3 866 met een realtek netwerk kaart. Als ik alles gelijk ingesteld heb met alle 3 computers + hub zie ik wel dat de hub de computers herkent de server en de andere computer herkennen elkaar wel maar daar moet ik mijzelf bij inloggen. Als ik op de P3 heb ingesteld dat ik mezelf bij een windows nt netwerk aanmeld dan accepteerd het dat. als ik het venster afsluit dan krijg ik een foutmelding van msqrv32 en daarna moet je normaal je computer opnieuw opstarten nadat ik dit allemaal gedaan heb, vraagt hij nooi om gebruikersnaam en wachtwoord verificatie voordat hij windows intreed. :-? dit hoort normaal niet het geval te zijn. PLEASE kan IEMAND mij hierbij helpen????
Link naar reactie
Wim, In een privebericht geef je aan: [quote:cdc6eddca3]ik heb dus als O.S. op mijn probleem pc windows 98 eerste editie en op de server windows nt4 en op de andere pc windows 98 tweede editie [/quote:cdc6eddca3] Ik stelde de vraag niet omdat ik het antwoord weet, maar omdat ik ZEKER weet dat meer gegevens nodig zijn. Ik zal eens nadenken over een mogelijke oorzaak/oplossing. Met de gegeven info kunnen nu ook anderen meedenken :roll: . Groet, Maarten. Aanvulling na weinig nadenken: Je geeft dus aan dat het probleem zich voordoet in W98-1stEd. Waarom maak je hier niet een W98-2ndEd van? Ik heb W98-1stEd geloof ik (nog) wel, maar ik DENK er niet aan die nog te gebruiken. Je hebt 2ndEd, dus waarom die niet gebruiken? Maar misschien dat iemand anders nog W98-1stEd gebruikt en je kan helpen. Wederom groet, Maarten. _______________________ Bij 100 ben je junior, bij 101 plots Medior. Wat is dat? Oudere jongere of te vroeg voor servet en te laat voor tafelaken? Ergens tussen is nergens bij, dus eenzaam. Mediator hoort overal en nergens bij, maar wordt voorlopig door allen geaccepteerd, dus minzaam.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...