Ga naar inhoud

Chello kabel delen


anoniem

Aanbevolen berichten

Binnenkort krijg ik een Chello abonnement. Ik wil een router achter de kabelmodem plaatsen om hierop 3 pc's en een notebook aan te sluiten. De bedoeling is dat de notebook draadloos wordt verbonden. Wat kan ik het beste doen: 1. een standaard router met een aparte Wireless Access Point? 2. een router met ingebouwde Wireless Access Point? Heeft iemand hier ervaring mee? Groeten, Henk Holtermann
Link naar reactie
[quote:50a99afd7a="henk holtermann"]Binnenkort krijg ik een Chello abonnement. Ik wil een router achter de kabelmodem plaatsen om hierop 3 pc's en een notebook aan te sluiten. De bedoeling is dat de notebook draadloos wordt verbonden. Wat kan ik het beste doen: 1. een standaard router met een aparte Wireless Access Point? 2. een router met ingebouwde Wireless Access Point? Heeft iemand hier ervaring mee? Groeten, Henk Holtermann[/quote:50a99afd7a] In tegenstelling tot wat sjouken zegt zou ik voor optie 2 gaan. Het kostenplaatje is namelijk (naar mijn mening) lager. Een losse router en AP kost meer dan het "complete" WLAN spul. En uitbreiding in de toekomst hoeft natuurlijk niet per se met een WLAN kaartje, je kan ook de ingebouwde switch in het APRouter gebruiken. Nagenoeg alle WLAN APRouters hebben een ingebouwde 4 poorts UTP switch. bv deze : http://www.topit.nl/eindgebruiker/detail.lasso?artcodeweb=TEW311BRP
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...