Ga naar inhoud

wachtwoorden W2000 prof


anoniem

Aanbevolen berichten

Hopen dat je een gebruiker hebt aangemaakt met voldoende rechten om de wachtwoorden te mogen veranderen van andere accounts, dan kan je hiermee inloggen en het wachtwoord van de administrator wijzigen. Eventueel kan je ook lOphtcrack downloaden, als je een account hebt die de rechten heeft om middels de systeemshare binnen te komen op je pc (over het netwerk), kan je een bruteforce loslaten op de SAM. En anders blijft er denk ik niks anders over dan het systeem opnieuw te installeren :roll:
Link naar reactie
[quote:8b53e29f08="Venzent"]Hopen dat je een gebruiker hebt aangemaakt met voldoende rechten om de wachtwoorden te mogen veranderen van andere accounts, dan kan je hiermee inloggen en het wachtwoord van de administrator wijzigen. Eventueel kan je ook lOphtcrack downloaden, als je een account hebt die de rechten heeft om middels de systeemshare binnen te komen op je pc (over het netwerk), kan je een bruteforce loslaten op de SAM. En anders blijft er denk ik niks anders over dan het systeem opnieuw te installeren :roll:[/quote:8b53e29f08] Alleen een gebruiker lid is van de groep administrators kan dat password wijzigen, als je die niet hebt houdt het volgens mij op. Weet je vanaf welke site je zo'n crack programma kunt downloaden?? Gr Hendrik Heikens
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...