Ga naar inhoud

Kan iemand mij helpen met de cursus Linux-router bouwen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb de 10 stappen van de hierboven genoemde cursus uitgevoerd Ik bezit een Pentium-s at cpu 133mhz 1 3Com EtherLink III ISA (3C509b-TPO) 2 compaq NC3121 Fast Ethernet (NIC) -pci card de instelling van de external Wan heb ik de 3com card en op autoIRQ gezet. Verder heb ik alles standaard gelaten behalve het wachtwoord. Vervolgens installeer ik de 2 kaarten in de pc en start met de diskette op Dan komt het, De laatste meldingen krijg ik op mijn beeldscherm Loding syslog.tbz... Starting S01nic... Starting S10noblank... Setterm: Could not find termcap entry for Linux. Starting S10syslogd... ... Staring S15inet... SIOCSIFASSR: No such device... SIOCSIFNETMASK: No such device... SIOCSIFBRDADDR: No such device... SIOCADDRT: No such device Starting S50dhcpcd... [ : 0.0.0.0: unknown operand External IP address: Starting S60masq... Starting S60named... Starting S80dhcpd... SIOCADDRT: No such device eth0: not found exiting. Starting s89admstn... Starting S90admin... Staring S90ptfwd ShareTheNet VERSION=2.1.3 Mijn vraag is wat doe ik hier verkeerd en wat moet ik doen om mijn router draaiende te krijgen. PS ik heb al een werkende Netwerk met een hub lopen maar ik wil dan toch wel die oude pc weer gebruiken. Gaarne jullie reactie groet ulrich :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...