Ga naar inhoud

Netwerkprobleem na herinstallatie winME


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb windows ME opnieuw moeten installeren nadat een programma mn win.ini in de war had gegooid (een andere file neergezet ipv explorer.xe of iets dergelijks, weet niet precies hoe het zit). Toen in ME opnieuw had geinstalleerd werkte LiLo niet, gerepareerd. Toen ik daarna een bestand van een andere computer uit het netwerk wilde halen, was er bij Netwerkomgeving geen andere computer te zien. Ook krijg ik bij het opstarten een foutmelding: 'Er is een netwerkfout opgetreden. Netwerkbronnen zullen niet beschikbaar zijn' of iets dergelijks. Voor de herinstallatie werkte alles prima... Ik heb alle instellingen gecontroleerd, waren allen OK. Er zijn echtre een paar eigenaardigheden: - Het link-lampje op de netwerkkaart brandt niet - Het BC-lampje op de hub knippert erg snel - Het Partition-lampje (wat houdt dat in?) staat bij PC3 (de winME) en bij de BNC-poort aan. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Pc WinME: -128 MB RAM, 55GB HD (20+35), 2x Realtek RTL8139 ethernetkaart (1x netwerk, 1x ADSL-modem, internet werkt gewoon), 1 Ghz AMD Athlon Hub: -Naamloze HUB.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...