Ga naar inhoud

2 vragen betreft alcatel speedtouch modem


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb sinds kort mijn modem geupgrade van een speedtouch home naar een pro. Maar wat raar is: We hebben hier 2 pc's met internet aangesloten op een switch (10.0.0.150 en 10.0.0.151). Het rare is dat ik vanaf mijn pc(150) niet in het configscherm van de modem kan komen(http://10.0.0.138). vanaf de andere pc wel. pingen vanaf mijn pc gaat wel.Als ik de url van de modem invoer op mijn pc, krijg ik een gateway timeout [u:a0601c78a5]vraag 1: [/u:a0601c78a5]hoe kan ik zorgen dat ik vanaf beide pc's in het config menu van de modem kan komen? Een ander probleem is dat ik niet op Edonkey kan downloaden omdat mijn resetsignaal ook een time out geeft. (al het andere internet doet het wel goed). Als ik een connection test doe op de site van edonkey, zeggen ze dat het misschien komt door een STEALTH FIREWALL. Maar aangezien ik geen softwarematige firewall gebruik, zit ie misschien in mijn modem [u:a0601c78a5]Vraag 2:[/u:a0601c78a5]Ik ben dus geen computer wizz, dus de vraag WAAR en HOE kan ik in mijn alcatel modem die evt firewall uitzetten Help mij alsjeblieft jongens!! alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...