Ga naar inhoud

Kan niet printen in netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb 3 computers draaien in een netwerk onder XP. Alle drie de computers zien elkaar, kunnen allemaal internet op. De host die aangesloten is op het kabelmodem kan wel printen nml een HP 880 en een HP 1200. Alleen de twee andere kunnen dat niet terwijl de printers wel zichtbaar zijn op die computers. Ik heb ook gekeken naar mijn firewall, Zone Alarm 3.0, of daar iets verkeerd stond. Als dat wel zo zou zijn dan weet ik niet wat. Printers staan ook allemaal gedeeld. Het zal wel iets eenvoudigs zijn maar ik kan het niet vinden. Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
[quote:db5e2b2ff1="Wiep Corbier"][quote:db5e2b2ff1]Ik heb ook gekeken naar mijn firewall, Zone Alarm 3.0,[/quote:db5e2b2ff1] Dat is heel mooi van je maar, ergens naar kijken, daar schiet je echt weinig mee op. Schakel dat ding eens uit?[/quote:db5e2b2ff1] Lezen kan je dus ook niet he Wiep. [i:db5e2b2ff1]Ik heb ook gekeken naar mijn firewall, Zone Alarm 3.0, [b:db5e2b2ff1]of daar iets verkeerd stond[/b:db5e2b2ff1].[/i:db5e2b2ff1] Je bent echt een lolbroek!!!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
De standaard firewall van XP kan het blokkeren, maar ook de andere firewall, ook al lijkt alles goed te staan. Probeer eerst de firewall van XP uit te zetten, (op alle computers), en als dat niet werkt het zelfde doen met de andere firewall. [quote:c2b8ba1d8f="berry1234"] Lezen kan je dus ook niet he Wiep. [i:c2b8ba1d8f]Ik heb ook gekeken naar mijn firewall, Zone Alarm 3.0, [b:c2b8ba1d8f]of daar iets verkeerd stond.[/b:c2b8ba1d8f][/i:c2b8ba1d8f][/quote:c2b8ba1d8f]Daar kan alsnog de fout zitten.[/quote]
Link naar reactie
HP printers in een netwerk willen laten printen is een vaak gehoord probleem, velen hebben hun kunsten al vertoond :cry: de meest gelezen methode is de printerdrivers op iedere pc installeren en het "netwerkpad" aangeven naar de gewenste printer via eigenschappen verder: Wiep lijkt me best een aardige peer, al dikke 4000 items gepost dus beetje respect voor ouwe rot komt soms wel wat cynisch over, type "ouwe brompot", Fries he :wink: denk wel dat velen nog veel van hem kunnen leren enne Wiep, beetje imagebuilding kan geen kwaad
Link naar reactie
[quote:929e1087b6="Sellis"][off topic] Het lijkt erop dat Berry1234 het wel erg op Wiep voorzien heeft. Volgens mij gaf Wiep toch ook een tip, nl: zet die firewall eens uit. Ik wil geen partij trekken, maar laat iedereen in hun waarde. [/off topic][/quote:929e1087b6] Idd dat heb je goed gezien, maar wat zou jij doen als iemand je moeder betrekt in iets waar ze niets mee te maken heeft. En wiep gaf niet alleen een tip, maar zei ook :kijken naar mijn firewall kan ik ook............
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...