Ga naar inhoud

MS Exchange 2000 instellingen


anoniem
[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag, waar ik na enig zoeken nog niet uitben. Ik beheer bij school netwerk met o.a. MSExchangeserver op een win2000 machine. Om mail die binnenschool wordt gezonden (van bijv. leerkracht naar leerkracht etc) ,ook naar prive adressen te kunnen doormailen heb ik bij gebruikers nieuwe accounts gemaakt met daarin het privé e-mail adres van beteffende gebruiker. Daarna bij mail instelligen van gebruiker de mail laten doorsturen naar eerder ingevoerde prive-adres. dat werkt goed, alleen blijkt dat attachments die binnenschool worden meegezonden niet naar privé adres gaan. Als je "van buiten" een mail met attachment verstuurd wordt die wel doorgezonden door server naar zowel lokale als privé adres. iemand een idee waar het fout gaat, en/of hoe optelossen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...