Ga naar inhoud

Sygate internet deling probleem.


anoniem

Aanbevolen berichten

Het gaat dus om een netwerk probleem. Het netwerk zelf werkt probleemloos, maar de Internet deling wil niet lukken.. Op PC 1 (o.s. Windows XP home) waar de Internetverbinding opzit, heb ik Sygate geïnstalleerd. Nu is het zo dat ik op de andere Pc's die aan het netwerkje hangen wel mail kan ophalen, maar versturen en surven lukt niet. Als iemand enig idee heeft welke instelling hier verantwoordelijk voor zou kunnen zijn, dan hoor ik dat graag. Groetjes en b.v.d. Wim.
Link naar reactie
[quote="E gozeling"]Welk OS zit er op de andere pc's? en zit daar misschien een firewall of virusscanner op? Geen firewall op die andere pc's en de virus scanner uitgezet. Ik zie wel in het Sygate scherm dat ik aan de master hang als ik wat wil versturen op die ander pc's en de data-teller telt ook, maar de data wil niet het kabelnet op.
Link naar reactie
[quote:0ce4234d68]Op PC 1 (o.s. Windows XP home) waar de Internetverbinding opzit, heb ik Sygate geïnstalleerd[/quote:0ce4234d68] Op de andere pc moet je ook sygate installeren als client,laat sygate zelf zijn instelling bepalen wat betreft het ip adres e.d,de eerste keer had ik zelf ook een vast ip adres ingegeven,dat lukte toen ook niet . Dus sygate verwijderen en opnieuw installeren,let ook op de instelling [connection type] bvb dial-up networking. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...