Ga naar inhoud

Geen msn, ftp, streaming video :-S


anoniem
[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aanbevolen berichten

Sinds gister (jaja) heb ik thuis een netwerk, maar 1 probleempje, ik kan me niet inloggen op me msn account, geen ftp programma's gebruiken en geen streaming video/radio bekijken/luisteren. nu las ik ergens dat ik de firewall wat moest bijzetten? Maar [b:20bbe72cb6]waar[/b:20bbe72cb6] en [b:20bbe72cb6]hoe[/b:20bbe72cb6] doe ik dat? ook las ik een stukje dat je de firewall eraf moest gooien, en zone alarm moest installeren maar... [b:20bbe72cb6]hoé[/b:20bbe72cb6] kan ik de firewall erafgooien? Alvast bedankt mensen! ik vertrouw op u! trouwens, online editing van me site kan ik ook niet doen :S
Link naar reactie
Als je router de optie "DMZ" heeft moet je die laten verwijzen naar het IP-adres van de PC waarmee je wilt MSN'en, FTP'en etc. Bedenk wel dat je daarmee de Firewall van je router uitzet in de richting van die PC. Zonealarm is dan een goede optie. Routers hebben ook vaak de optie om verschillende poorten open te kunnen zetten, oftewel om de Firewall heen te voeren. Da's een betere manier dan bovenstaande. Speel je echter ook games, dan is mijn ervaring dat je met "DMZ" de Firewall het beste kunt uitzetten. Groet, Ebo
Link naar reactie
[quote:0a49374acf="Ebo Biginski"]Als je router de optie "DMZ" heeft moet je die laten verwijzen naar het IP-adres van de PC waarmee je wilt MSN'en, FTP'en etc. Bedenk wel dat je daarmee de Firewall van je router uitzet in de richting van die PC. Zonealarm is dan een goede optie. Routers hebben ook vaak de optie om verschillende poorten open te kunnen zetten, oftewel om de Firewall heen te voeren. Da's een betere manier dan bovenstaande. Speel je echter ook games, dan is mijn ervaring dat je met "DMZ" de Firewall het beste kunt uitzetten. Groet, Ebo[/quote:0a49374acf] Helaas, ik kan nergens iets over DMZ vinden, ook niet in de help... maar toch gedankt! Groeten, Jort
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...