Ga naar inhoud

Pingen PC


anoniem

Aanbevolen berichten

Vanmorgen de hele ochtend bezig geweest met een netwerk Ik heb nu nog 1 netwerkkaart in de PC zitten Als ik ipconfig geef gaat alles goed. Als ik ping 127,0,0,1 geef, dat krijg ik time out bij opdracht Als ik het ip adres pingt dan krijg ik ook time out bij opdracht Vanmorgen samen met enkele whise kids tot deze conclusie gekomen WEET IEMAND WAT ER AAN DE HAND KAN ZIJN. mvg fred
Link naar reactie
volg het ook niet helemaal :-? pingen doe je idd met ..... ertussen het adres ping 127.0.0.1 is het loopbacknr van je eigen NIC is hetzelfde als pingen naar localhost. Enige wat je hieruit zou kunnen afleiden is dat je NIC goed geinstall. is als je 4x antwoord krijgt. Jou geval dus niet :o ?? voor de duidelijkheid: pingen doe je in een DOS box 95/98/me = start - uitvoeren - command - in box typen " ping localhost " <enter> 2000/NT/XP = start - uitvoeren - cmd - in box typen " ping localhost " <enter> geen ping check dus of je NIC goed geinstall. is. Doe je bij app.beheer (gele uitroeptekens is niet OK)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
P.S. bij pingen geen "," gebruiken maar een "." Kijk maar eens: C:\>ping 10.0.0.2 Pingen naar 10.0.0.2 met 32 byte gegevens: Antwoord van 10.0.0.2: bytes=32 time=12ms TTL=128 Antwoord van 10.0.0.2: bytes=32 time=1ms TTL=128 Antwoord van 10.0.0.2: bytes=32 time=2ms TTL=128 Antwoord van 10.0.0.2: bytes=32 time=1ms TTL=128 Pingstatistieken voor 10.0.0.2: Packets: verzonden = 4, ontvangen = 4, kwijtgeraakt = 0 (0% verlies), Retourtijd bij benadering in milliseconden: Minimum = 1ms, Maximum = 12ms, Gemiddeld = 4ms
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...