Ga naar inhoud

WLAN: Computer lijkt access point niet te kunnen vinden...


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen. Van de week heb ik een (relatief) goedkope WLAN oplossing aangeschaft. Ik heb een Access Point van SMC aangeschaft ([url]http://www.smc-europe.com[/url]) welke ook gelijk beschikt over een 3 poorts switch, een router en een printerserver en daarnaast een PC Card. Alles werkt perfect; men hele overige netwerk heeft Kabel (via het LAN) en kan printen. Alleen het draadloze gedeelte werkt niet... Het lijkt erop alsof het signaal dat het accesspoint uitzend niet wordt herkend. Als ik Windows (XP) zelf naar beschikbare netwerken laat zoeken wordt er alleen een default netwerk gevonden. Dit netwerk kan ik alleen op dit netwerk kan ik op de een of andere manier niet inloggen. Er wordt aangegeven dat er geen draadloze verbinding beschikbaar is. Heef iemand enig idee hoe ik de PC CARD zo ver kan krijgen dat ie het juiste netwerk vind? Of is er iemand die ervaring heeft met het installeren van netwerken in het algemeen en SMC in het bijzonder die mij door de installatie kan loodsen? Bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...