Ga naar inhoud

E-tech modem/router/switch


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is werkelijk een fluitje van een cent om deze router aan te sluiten. Zelfs als je er de ballen verstand van hebt is het te doen. Je kunt via je brouwser in de router komen en je hoeft hier maar een paar instellingen te doen en je kunt op het internet met zoveel computers als je wilt en bovendien is het heel simpel om via Windows een netwerk aan te sluiten daarover kun je in deze forums meer dan genoeg informatie vinden. Maar wat de router betreft staat in het boekje dat je erbij hebt gekregen precies wat je moet doen bij welke provider dus het is echt heel simpel. Veel succes ermee. Als je nog vragen hebt laat het dan maar weten. Groeten Tinus
Link naar reactie
[quote:b99bd43c07="Munchy"]Ook ik heb de e-tech router aangeschaft, via www.routershop.nl Oeps, maak ik nu reclame of geef ik nog advies ? Het aansluiten van twee PC's op een kabel modem is zo simpel dat ik de zaak niet vertrouwde. Alles werkte binnen een halfuurtje. In combinatie met @home wekt 't geweldig bij mij. [/quote:b99bd43c07] Iemand al ervaring met deze router die Telenet(Belgie) heeft ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...