Ga naar inhoud

Internet delen via zwart wanadoo modem


anoniem

Aanbevolen berichten

een proxy instellen is niet echt ingewikkeld gebruik een klein progje als analogX ff intikken op GOOGLE ofzo en je bent op de site er zit zelfs een manual bij in het kort: progje installeer je op de ene pc (voorzien van 2 netwerkkaarten bij bv kabelinternet of adsl via ethternet), op de andere verander je in internet-explorer wat instellingen en klaar is kees succes
Link naar reactie
progje installeer je gewoon op de c-schijf heb je het al opgehaald? en heb je al wat op de site gelezen erover? op de pc waar je analogX installeert hoef je geen instellingen te wijzigen, je start alleen het prog op je ziet dan een aantal "knoppen" die bepaalde "services" inschakelen op je PC op de andere pc, die verbonden moet zijn met een netwerkkaart, pas je wat instellingen aan in internet-explorer deze instellingen kun je vinden in configuratiescherm/internetopties je ziet hier een aantal "tabbladen" bij een van deze kun je de proxy-instellingen wijzigen, dit wordt ook in de readme uitgelegd deze readme kun je overigens vinden in de directory waar analogX is geinstalleerd bv c\programfiles\analogX gewoon ff uitprinten en een beetje puzzelen het is niet moeilijk, je verdwaald niet in ingewikkelde procedures momenteel gebruik ik het progje niet meer daar ik een router heb aangeschaft; dit heeft als voordeel dat de "server-PC" niet altijd hoeft aan te staan, een vereiste wil de andere PC(S) op internet kunnen! moet dus een beetje in algemene termen praten probeer eens te puzzelen, het is immers ook een stukje hobbie en geen zaak van leven of dood kom je er niet uit dan zijn er genoeg mensen die je op weg helpen in dit forum hoor het wel!
Link naar reactie
Klopt, als je freesco aan de praat wil krijgen met zon wanadoomodem, moet je PPPOE instaleren binnen freesco....is ff lastig, maar die handleiding voldoet prima. zeker als je er al een beetje mee geexperimenteerd hebt..... Handleiding is te downen vanaf mn lycos account...... [url]http://members.lycos.nl/dafjedavid/freescowanadoo.pdf[/url] voor hulp, mail me maar of voeg jezelf toe aan mn msnlijst: jonde_bont@hotmail.com...... in een vrji uur help ik je graag met vragen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...