Ga naar inhoud

instellen pc's bij 2 pc: suc6 en de 3e? mooi niet!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, hier is dus weer een vraagje over kabelinternet delen. Op de pc waar eerst kabel op liep was het een werkje van 10 seconden (de kabel vie de router doortrekken) dat was dus geen probleem. Pc 2 : wizzard internet verbinding instellen. uitgevoerd en klaar. en dan nu het grote probleem pc 3: hoe ik de instellingen ook zet, het lukt maar niet om verbinding te krijgen. waar kan dit aan liggen (de kabel is getest, dus daar ligt het al niet aan). ik gebruik een realtek NIC die geod geinstalleerd is. ik heb al alles (voor mijn gevoel) geprobeerd maar et lukt me maar niet. wie kan me helpen?? :( Alvast bedankt, Twan p.s.: Ik draai op alle pc's win 98
Link naar reactie
Ja dan bij de netwerkkaart beginnen. Ik heb er hier ook wel eens een die zich niet wil aanmelden. Anders moet je de kaart eens herinstalleren. Start>>instellingen>>configuratiescherm>>system. en de netwerkkaart verwijderen. Opnieuw opstarten en kijken of hij het wel doet. Zoniet probeer de kaart in een ander slot te steken. TCP/IP zal vanzelf geinstalleerd worden maar controleer dat even.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...