Ga naar inhoud

Wel pingen maar zie niets in netwerkomgeving.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb twee computers die ik met elkaar verbonden heb. 1. Megabak (met internet ) IP 192.168.0.1 2. Backupbak (zonder internet) IP 192.168.0.2 Gateway 192.168.0.1 De verbinding tusse de twee is er al want ik kan al pingen in het dos scherm. Als ik in de netwerkomgeving van de Megabak het pad: Voledig netwerk\mcrosoft windows netwerk\mshome volg dan zie ik alleen de Megabak staan. Als ik de netwerkomgeving van de Backupbak open dan zie ik de hele tijd een zaklampje over een mapje heen en weer gaan maar krijg niets te zien. Het netwerk heeft gewerkt maar naadat ik de megabak opnieuw geinstaleerdt heb lukt het me niet het netwerk aan de gang te krijgen. Ik gebruik geen wachtwoorden. OC Windows XP Prof. Hed gedeelde bestanden op beide computers.(D schijf) Op deze foto kan je zien wat er bij hetpingen gebeurt. [url]http://www.geocities.com/thysag/DSC00009.JPG[/url] Als jij me kan helpen GRAAG want ik kom er niet uit.
Link naar reactie
[quote:7454ec8848]Ik gebruik geen wachtwoorden. [/quote:7454ec8848] Doe maar wel. Als je een netwerk hebt, dien je een netwerkwachtwoord op te geven. Ik denk dus dat je jezelf niet kunt aanmelden, en dan wordt je niet herkent. Probeer maar eens. Een netwerk met wachtwoord is ook niet erg, want je kunt Tweakit o.i.d. installeren wat het aanmelden daarna automatisch verricht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...