Ga naar inhoud

Probleem installatie PC-kaart


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Dynalink L100C16. (PCMCIA-kaart voor de laptop). Nu wil ik deze kaart installeren maar dit is met geen mogelijkheid voor elkaar te krijgen. Dit lukt zowel onder WinXP als onder Win98 niet. Hij herkent de PC-kaart wel als ik deze erin steek, maar drivers installeren lukt niet, terwijl ik de originele drivers van www.dynalink.nl heb gedownload. (Bij de installatie: "Kan geen geschikte driver vinden") Er zijn twee bestanden bij de download; pcmcard.inf en pcmcard.sys. Wie kent dit probleem en heeft misschien een oplossing? Alvast bedankt. Jeroen
Link naar reactie
[quote:efd5274857="jeroentje"]Hallo, Ik heb een Dynalink L100C16. (PCMCIA-kaart voor de laptop). Nu wil ik deze kaart installeren maar dit is met geen mogelijkheid voor elkaar te krijgen. Dit lukt zowel onder WinXP als onder Win98 niet. Hij herkent de PC-kaart wel als ik deze erin steek, maar drivers installeren lukt niet, terwijl ik de originele drivers van www.dynalink.nl heb gedownload. (Bij de installatie: "Kan geen geschikte driver vinden") Er zijn twee bestanden bij de download; pcmcard.inf en pcmcard.sys. Wie kent dit probleem en heeft misschien een oplossing? Alvast bedankt. Jeroen[/quote:efd5274857] Je kunt onder zowel XP als 98SE aangeven dat jij zelf zoekt naar de drivers en dan geef je de pcmcard.inf in. Dan krijg je een lijst van alle apparaten die deze drivers ondersteunen, als die van jou er niet tussen staat heb je de verkeerde drivers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...