Ga naar inhoud

Met z'n 2en GAMEN en SHAREN?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb thuis op mijn eigen kamer 2x een 1.2Ghz PC die speciaal zijn gemaakt voor het GAMEN Nu wil ik ze dus samen aan elkaar linken, in allebei zit een 10/100Mb netwerk kaart. Ik heb ze aan elkaar gelinkt door gewoon een netwerk kabel van de 1ne naar de andere trekken. Toen wou ik via Windows XP een netwerkje opzetten via die wizard dinges. Dan doet die het niet. Hij blijft zeuren dat de netwerk kabel ofzo niet is aangesloten. Terwijl als ik dezelfde kabel in dezelfde PC's etc, in mijn 21COM modem doe (gaat ook via de netwerk kaart, maar internet wil ik niet op deze PC's) om te testen of de netwerk kaart of kabel het nog doet die het op allebij de PC's gewoon werkt. Als ik verbinding wil maken tussen die 2 PC's wil kunnen ze elkaar niet vinden terwijl ik ze wel allebij in de zelfde werkgroep heb gezet. Wie kan mij hier mee helpen? Ik draai op een Windows XP PRO Engels en een Windows XP PRO Nederlands. Op deze PC's komt geen verbinding met het Internet, alleen voor die 2 PC's een verbinding voor het GAMEN. Alvast bedankt. Gr. ARKO ps. zou makenlijk zijn als er een progje is, waarmee alles zo kan worden ingesteld :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...