Ga naar inhoud

EDIMAX BR6104 router en ADSL


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Heb een EDIMAX BR6104 router aangeschaft bij Mycom Eindhoven. Heb ADSL-comfort abonnement bij Planet Internet (Alcatel-speed touch Home modem). Heb PC geconfigureerd en krijg toegang tot de configuratiepagina van de router (via IE-browser). Als ik hier alles heb ingevuld volgens de bijgeleverde handleiding, lukt het mij niet om op internet te komen. Ik zie wel de lampjes van de router en het modem knipperen zodat er wel contact gezocht wordt met het internet.... Via "tools" van het configuratiemenu van de router kan ik in de servicelog zien wat er fout is gegaan. Hier staat steeds : "Username and password : failed" kijk ik dan vervolgens in de PPtP-instellingen van het configuratiemenu dan zie ik tot mijn verbazing dat de laatste letters van mijn USER-ID vervangen is door mijn wachtwoord !!! Vreemd. Ik krijg dit niet gewijzigd. Wie o wie weet wat ik hier aan kan doen ? (en wat de oorzaak is ?) (win98, PII, sitecom netwerkkaart, edimax router Br6104, alcatel modem,mxstream,provider planet,IE 5) (Dacht eerst dat het aan de router zelf lag. Heb bij Mycom Eindhoven de router kunnen ruilen. Resultaat --> hetzelfde !. Het ligt dus blijkbaar ergens anders aan)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...