Ga naar inhoud

Vast netwerk en draadloze internetverbinding???


anoniem

Aanbevolen berichten

Hik, Ik heb een netwerk door het huis liggen. Maar nu ben ik de garage als werkplaats aan het verbouwen, en daar heb ik geen mogelijkheid om met een utp kabel te komen. Nu wil ik proberen om vanaf mijn server waar @Home aan zit, toch een internetverbinding te krijgen vanaf mijn server, die een respectabele snelheid haalt naar de garage toe. De afstand naar de garage is +/- 50 meter door de muren heen. Weet iemand hier een oplossing voor? Bedankt, Domdo :oops:
Link naar reactie
50 meter is voor draadloos geen probleem, 1 muur al gauw wel... Wat je kunt doen is met draden tot aan een raam (of beter nog: tot buiten het raam) en dan tot de garage draadloos (ook weer tot buiten). Ik kan je echter geen garanties geven... Je kunt draadloze kaarten ook een lagere snelheid geven, dan werken ze over een wat grotere afstand. (1 MBs is toch snel genoeg voor internet). Sowieso geeft een draadloos Access Point een veel betere verbinding dan een Ad-Hoc verbinding tussen 2 kaartjes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...