Ga naar inhoud

netwerk met wanadoo


anoniem

Aanbevolen berichten

oke help me out please! *wijst naar onderschrift* gegevens: 2 computers 1 kabelmodem(witte modem wanadoo dus zonder ethernetkaart aansluiting) computer 1: win XP, deze computer moet de servercomputer worden die dus de 1e internetverbinding moet krijgen. Deze computer zal gebruikt worden voor het ruigere internet gebruik(online shooting games) Deze computer heeft momenteel ook al Internet. computer 2: win 95(kweet ut, antiek...), deze computer moet dus ook toegang krijgen tot inet maar dan vooral voor email en irc en wat IE werk. Wat hebben we nodig om dit zo werkend te krijgen en hoe doen we dat?
Link naar reactie
[quote:2f143a2385="Rob The Great"]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=67726 En gebruik de zoekfunctie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BTW die witte modems gaan er te zijner tijd uit, en worden vervangen door een zwart modem met een ethernet kaart.[/quote:2f143a2385] link had ik al bekeken. Ik kom dan op een site die al begint met: [i:2f143a2385]Hoe kunt u internetten met meerdere win9x pc's[/i:2f143a2385] en ik zit met een win 95 en een win XP dus weet ik nog niet veel. Zoekfunctie had ik ook al gebruikt maar kom dan niet iets tegen van een soortgelijke situatie, en daarentegen: als er niemand meer iets mag/kan vragen/vraagt zal dit forum ook een dooie boel worden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...