Ga naar inhoud

USB Printer Delen.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allen, Ik heb een week geleden een nieuwe printer gekocht (De Canon S900 8) ). Maar probeer ik de printer te delen op mijn Win2k Pro SP2 netwerk, zonder enig resultaat. :evil: Ik krijg continue de melding: [quote:21c39814b9]Could not connect to the printer. Access is denied.[/quote:21c39814b9] Ik heb de nieuwe printer net zo ingesteld als mijn oude HP520. Zonder enig resultaat.... Kan het soms zijn dat ik ook nog de USB poort moet delen ofzo???? Kan het me haast niet voorstellen, maar je weet maar nooit met Windoos.... Alvast bedankt...
Link naar reactie
[quote:ec2aca2b8b="one_234"]Dat heb ik ook idd gedaan... De gebruiker/wachtwoord/rechten zijn naar mijn mening goed ingesteld. Tenminste dezelfde instellingen werken wel voor de oude hp520... Ik had Power Users al de print rechten gegeven en ik heb nu ook de gebruikers apart nog eens print rechten gegeven maar zonder resultaat....[/quote:ec2aca2b8b] Wat voor systeem is je client? Ik weet het niet zeker maar volgens mij moet je client ook USB ondersteunen omdat hij verbinding maakt met een Virtuele USB Poort. Als dit Windows 95 heeft naar mijn weten geen/slechte usb support. Heb je wanneer je een win 9x /me client hebt de drivers van windows 2000 gebruikt? zo ja gooi de printer eraf (van je client) installeer deze opnieuw (met originele cd) en als local printer, wanneer het geinstalleerd is maak er dan een netwerk printer van.
Link naar reactie
Ik heb een win2k netwerk... En ik gebruik helemaal geen win9x meer. De clients komen niet eens toe aan het installeren van de drivers... Als ik op "Add Printer" klik type ik het adres van de printer in, dan begint de client gelijk te zeuren dat hij geen toegang heeft en ik kan er maar niet achterkomen waarom dat is...... :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...