Ga naar inhoud

Opstarten XP duurt nu langer


anoniem

Aanbevolen berichten

:) Na een netwerk gemaakt te hebben welke 100% werkt, duurt het toch lang voordat ik bij mijn buraublad kan (welke wel reeds zichtbaar is)doordat er iets "bezig is "op de achtergrond.Het is geen HD-activiteit. Iemand vertelde mij dat dit activiteit is van het register als gevolg van het netwerk en dat je deze zoek/test-activiteit kunt uitschakelen. Kan dit en waar /hoe doe je dat dan???? B.v.d. Gerard[/b]
Link naar reactie
ik heb wanadoo en hetzelfde probleem, dit heeft het opgelost. mogelijk dat je andere getallen zal moeten invoeren maar dit is de sleutel!!! Ga naar Start configuratiescherm - netwerk en internet vebindingen - > > Netwerkverbindingen - LAN > > > > Kies LAN , rechtermuis /properties en vink Internet Protocal (TCP/IP) > > aan > > Ga naar deze properties en kies voor <use the following IP adress> > > Vul nu in: > > IP adres: 192.168.0.1 > > Subnet mask: 255.255.255.0 > > Dit zal in de meeste gevallen al wel volstaan. > > > > De tweede manier is het DNS adres van je provider in te vullen > > Hetzelfde als boven maar i.p.v. naar LAN ga je naar je Provider > > Hier weer rechtermuis/properties/networking/Internet protocol > > aanvinken > > Properties > > Ip adres automatically > > Use the following DNS server adressses > > Bij mij is dat (Wanadoo) > > Preferred DNS server 195.96.96.97 > > Alternate DNS server 195.96.96.33 > > Je kan zonder probleem beide methoden gezamelijk gebruiken dat geeft > > geen > > conflicten in principe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...