Ga naar inhoud

Verbinding kabelinternet valt steeds weg.


anoniem

Aanbevolen berichten

Na ruim een jaar probleemloos internet via de kabel (@home) te hebben gebruikt, ben ik afgelopen week tegen een beetje een vreemd probleem aangelopen. Elke paar minuten valt mijn kabelsignaal weg. Het gaat per ongeluk soms een avond goed maar de laatste dagen is het om de paar minuten raak. Het modem geeft aan dat er wel verbinding is en geeft geen storingen aan. Als ik mijn ethernetkaart in en uitschakel (ik gebruik Windows 2000) dan heb ik weer even verbinding. Volgens de helpdesk van Essent ligt het probleem bij de UTP-kabel, maar als er verbinding is dan is alles normaal. Volgens mij ligt het ergens aan de instellingen in Windows. Ik gebruik Norton Personal Firewall en Antivirus maar als ik deze beide uitschakel dan blijft het probleem bestaan.
Link naar reactie
het ligt gewoon aan je kabel modem ik had hetzelfde probleem. en zeker als je een com 21 modem hebt. bij mij ging in het begin ook alles goed tot ik na een jaar of zo geen verbinding meer had. na een hoop gezeur heb ik dan toch eindelijk [na een keer of 10 bellen]een nieuw modem gekregen. en ik ben niet de enige ,ik ken meerdere mensen die al een nieuw modem hebben gekregen. GR.BOGIE.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...