Ga naar inhoud

<= Handleiding internet delen voor alle windows versies =


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:d9f2a86275="Steve"]Op Helpmij is het alvast een succes, hij staat er een maand op en is al bijna 1500x gelezen, goede zaak blijkbaar dus. Hopelijk zullen ook veel c!t forum mebers dit kunnen gebruiken. [/quote:d9f2a86275] Vast niet. De meesten denken dat hun computer en netwerk een uitzondering is. Dat zie je aan de vele 'ik heb hier gezocht, maar de antwoorden op mijn vragen staan er niet bij' Ik heb hier zelf zo'n tien keer uitgelegd hoe het werkt, en heb er toen maar de brui aan gegeven. vergelijkbaar voorbeeld: vraag: ik heb een auto en nu is mijn tank leeg. Wat kan ik dan het beste doen? Antwoord: je tank weer volgooien met brandstof. reactie: ik heb je antwoord gelezen, maar dat gaat niet helemaal op volgens mij, want die antwoorden betroffen een Audi, en ik heb een BMW. Volgens weet jij het gewoon niet. Ik weet haast zeker dat het aan de auto ligt. Moet ik soms een andere motor in mijn auto doen? Aan mijn banden ligt het niet, want ze zijn zwart en ik heb er vier. De kleur van mijn auto is groen en daar kan het volgens een kennis van mij ook niet aan liggen. De antenne is wel bij halforts gekocht, maar volgens de dealer heeft dat er niets mee te maken. Ik geloof die dealer echter niet meer, want daar hoor je de laatste tijd vaker rare dingen over. Help mij, ik kom er echt niet uit.
Link naar reactie
Ach man, ik word er zo moe van ;) ;) Ik las net de nieuwsbrief van Leefbaar Nederland en daar stond ook een artikel bij over 'domheid'. Kon me er goed in vinden. De eerste alinea: " Domheid is een karaktertrek - Jan Rensen - Metro 01-08-2002 Ik heb een hekel aan domme mensen. En voordat dat verkeerd begrepen wordt: dom zijn heeft niets van doen met een gebrek aan intellect, niets met al dan niet geleerd hebben of zijn. [b:9a66cf483a]Domheid is een karaktertrek.[/b:9a66cf483a] Domheid is weigeren je hersens actief aan het werk te zetten, weigeren je fantasie te gebruiken. Domheid is ergens bij willen horen omdat erbij horen belangrijker is dan je af te vragen waar je bijhoort. [b:9a66cf483a]Domheid is een uiting van geestelijke gemakzucht, van luiheid zelfs.[/b:9a66cf483a] Aan chronisch luie mensen heb ik trouwens ook de pest."
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:f81d4995f4="Wiep Corbier"][quote:f81d4995f4="Steve"]Op Helpmij is het alvast een succes, hij staat er een maand op en is al bijna 1500x gelezen, goede zaak blijkbaar dus. Hopelijk zullen ook veel c!t forum mebers dit kunnen gebruiken. [/quote:f81d4995f4] Vast niet. De meesten denken dat hun computer en netwerk een uitzondering is. Dat zie je aan de vele 'ik heb hier gezocht, maar de antwoorden op mijn vragen staan er niet bij' Ik heb hier zelf zo'n tien keer uitgelegd hoe het werkt, en heb er toen maar de brui aan gegeven. vergelijkbaar voorbeeld: vraag: ik heb een auto en nu is mijn tank leeg. Wat kan ik dan het beste doen? Antwoord: je tank weer volgooien met brandstof. reactie: ik heb je antwoord gelezen, maar dat gaat niet helemaal op volgens mij, want die antwoorden betroffen een Audi, en ik heb een BMW. Volgens weet jij het gewoon niet. Ik weet haast zeker dat het aan de auto ligt. Moet ik soms een andere motor in mijn auto doen? Aan mijn banden ligt het niet, want ze zijn zwart en ik heb er vier. De kleur van mijn auto is groen en daar kan het volgens een kennis van mij ook niet aan liggen. De antenne is wel bij halforts gekocht, maar volgens de dealer heeft dat er niets mee te maken. Ik geloof die dealer echter niet meer, want daar hoor je de laatste tijd vaker rare dingen over. Help mij, ik kom er echt niet uit.[/quote:f81d4995f4] n schitterende vergelijking!!!! Klasse
Link naar reactie
[quote:702fae0d47="wiep corbier"]Vast niet. De meesten denken dat hun computer en netwerk een uitzondering is.[/quote:702fae0d47] Misschien moeten we er dan maar bij vermelden dat het geschikt is voor alle soorten Windows. Zoiets als: Handleiding internet delen, geschikt voor windows 3.x 95 98 me 2000 en xp home+pro. Dan zou het toch duidelijk moeten zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...