Ga naar inhoud

Externe toegangsadapter


anoniem

Aanbevolen berichten

Hi, Na installatie van een netwerkkaart verschijnt er een foutmelding wanneer ik internet op wil via een telefoonlijn-modem. Dat komt door het ontbreken van de Externe-toegangsadapter in "Netwerk" en "Apparaatbeheer". Kan dit verdwenen zijn tijdens de netwerkkaart- installatie, of juist niet geïnstalleerd? Belangrijker is hoe ik deze Externe-toegangsadapter alsnog kan installeren. Hij komt in elk geval niet voor in de lijst Windows-setup onder communicatie. Het gaat om Windows 98.
Link naar reactie
Ik heb dit wel eens eerder gezien, toen heb ik gewoon start-instellingen-confioguratiescherm-netwerk de externe toegangsadapter verwijderen (als die er nog wel is) Daarna toevoegen-adapter-microsoft externe toegangsadapter. opnieuw opstarten en klaar. Wel even kijken of je tcp ip van de externe toegangsadapter er nog bij staat anders ook instaleren. Vreemd genoeg meerdere malen gezien, zoals Hans al aangaf normaal niet mogelijk. Maar met windows zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...