Ga naar inhoud

Ghost 7- 'an error occured during multicasting transmission'


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een windows 2000 servertje thuis staan en nou leek het me handig als ik daar Ghost 2002 (7) op te draaien.... Nou wil ik een image terug schrijven naar 1 van de PC en ik heb een werkende Boot CD gemaakt met de RTL8139 NDIS drivers voor Ghost. Het probleem is dat wanneer ik op 'Accept Clients' druk in de "Multi Cast Server" programma ik een foutmelding 'an error occured during multicasting transmission' krijg. Alle netwerk kaartjes thuis zijn Realtek RTL8139 kaartjes. Weet iemand hier misschien meer van ?
Link naar reactie
Hoe ziet je netwerk eruit? Cross-cable of switch of hub of draadloos? Welke snelheden? Wellicht dat je hier wat info vandaan kunt halen: "How to create a Multicast Log File" is een topic in de support database van Symantec. Heb je liveupdate al gedraaid en de laatste patches geinstalleerd. Volgens mij had 7.0 wat problemen met windows 2000 sp2, maar dat kan ook 6.5 zijn geweest.
Link naar reactie
Nou ik heb het inmiddels aan de gang... ISA server schijnt de dingen te blockeren..... Het gekke is wanneer ik de Firewall Client op enabled draai werkt multicast niet en wanneer hij niet draait ook niet..... Multicast werkt alleen als ik de firewall client start en op disabled zet..... Maar dan doet de firewall client toch niets meer ??????? Snap er niks van maar goed, het werkt nu wel.....
Link naar reactie
Proxy is een handig progje, maar kan helaas ook een hoop zaken verzieken of in ieder geval kan het je in sommige gevallen zeer lastig maken. Misschien een idee? Maak een berborgen ghost partitie op je werkstation (Ghost boot partition), dan heb je geen diskettes meer nodig en zet je zo een image terug vanaf de server middels de Ghost console. Desnoods 's nachts met WOL. Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...