Ga naar inhoud

Welke switch? Draytek Vigor 2200WE of wat anders?


anoniem

Aanbevolen berichten

Na een verbouwing waarbij ik UTP bekabeling heb laten aanleggen, wil ik een switch plaatsen op het kabelmodem. Ik zoek een switch (4 poorten)waarmee ik echter naast kabels (4 poorten) ook een draadloze aansluiting heb voor mijn laptop. Mij lijkt de Draytek Vigor 2200WE wel wat. Heeft iemand daar (goede of slechte) ervaringen mee? Of is een een concurrerent type dat ik ook zou moeten bekijken.[color=blue:2fad9a4cb3][/color:2fad9a4cb3]
Link naar reactie
Hé man! Ik heb een Linksys - Alcatel speed touch Home - Mxstream basic combi gehad en die wilde even werken, daarna niets dan ellende. Het lag niet aan modem of pc. Heb sinds 2 dagen de DrayTek Vigor 2200E met 4 pcá in de lucht. Ik ben voorzichtig optimistisch. Dit is het door de provider (XS4all) aanbevolen apparaat, zodoende. Kost wat meer, maar wat wil je. :wink:
Link naar reactie
Hier ben ik! Wij hebben hier een Vigor 2200W (het verschil tussen de Vigor 2200WE en 2200W is dat de 2200W ISDN ondersteunt). Zoals Sjoerd al zei, twee computers draadloos (PCMCIA-kaartjes) en één computer aan de kabel. Werkt heel goed, makkelijk in te stellen etc. Ik heb er hele goeie ervaringen mee, je kan zo een computer instellen als DMZ Host, alle poorten worden dan geforward naar deze computer (voor spelletjes e.d.). Hij is wel vrij duur maar dat is hem wel waard. Succes, Johan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...