Ga naar inhoud

Edimax broadband router -> kan ip niet connecten


anoniem

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen? Ik heb een Edimax broadband router + 4 poorts switch (in de router ingebouwd) gekocht, en bij het aansluiten en instellen moet je via een wizzard van de router de router in kunnen stellen, om dit te doen met je connecten met een standaart IP in je IE: 192.168.168.230. Alleen hiermee kan hij geen verbinding maken :cry: ook kan ik geen verbinding maken met internet, dus das dubbel k*t. Kan iemand mij helpen met hoe ik wel daar kan komen? of vertellen wat er misschien fout is? Alvast THNX, greatzz eagle eye
Link naar reactie
[quote:6b395b91cf="eagle-eye"]Kan iemand mij helpen? Ik heb een Edimax broadband router + 4 poorts switch (in de router ingebouwd) gekocht, en bij het aansluiten en instellen moet je via een wizzard van de router de router in kunnen stellen, om dit te doen met je connecten met een standaart IP in je IE: 192.168.168.230. Alleen hiermee kan hij geen verbinding maken :cry: ook kan ik geen verbinding maken met internet, dus das dubbel k*t. Kan iemand mij helpen met hoe ik wel daar kan komen? of vertellen wat er misschien fout is? Alvast THNX, greatzz eagle eye[/quote:6b395b91cf] Ik heb zelf ook zo'n router. Bij werkt het redelijk al kan ik hem nog niet van buiten af (van mijn werk)benaderen, omdat de poorten dicht zitten? Doet het Wan ledje het niet ? Heb je een Straight UTP kabel tussen je modem en de router ?en ook een Straight UTP kabel tussen de PC en de router? IP instellingenvan PC goed, DHCP? Dan moet je toch kunnen inloggen op de router , http://192.168.168.230
Link naar reactie
Ik heb zelf ook zo'n router. Bij werkt het redelijk al kan ik hem nog niet van buiten af (van mijn werk)benaderen, omdat de poorten dicht zitten? Doet het Wan ledje het niet ? Heb je een Straight UTP kabel tussen je modem en de router ?en ook een Straight UTP kabel tussen de PC en de router? IP instellingenvan PC goed, DHCP? Dan moet je toch kunnen inloggen op de router , http://192.168.168.230[/quote] Ik heb tussen allebei een straight UTP kabel, tussen de modem en het internet heb ik de bijgeleverde straight kabel gebruikt. IP verkrijgen heb ik gewoon op automatisch staan en DHCP server staat uitgeschakeld. Verder weet ik niet, ik zit bij chello via een lancity modem, misschien dat dat nog helpt.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...