Ga naar inhoud

HUB-probleem.


anoniem

Aanbevolen berichten

Wij hebben thuis een netwerk tussen 3 PC's: Een 1400Mhz Athlon TB(Van mij), 300 Mhz (Van m'n broer, is een celeron :lol: ) en nog een 486 als router(over een paar maanden) die nu gebruikt word als printerserver. Als de HUB uitgezet word(dus ook de PC van mijn broer), loopt mijn computer vast. Wat kan er mis zijn?
Link naar reactie
zou wel wat meer info geven dan zal dit forum wel tot leven komen :wink: Als de PC van je broer wordt uitgezet, dus de hub gaat ook uit, dan raak je de verbidning kwijt met de PC van je broer. Meestal doet windows gek als je toevallig op dat moment een stuk schijf aan het benaderen bent of zo. Heb je toevallig een schijf van hem geshared ? Heb je wel of geen snelle aanmelding ? (dus pas als je het object aanspreekt gaat ie in het Lan zoeken ? Je ziet, zoals Sjoerd stelt, het is wat wazig je probleem en dan wordt het gokken :wink:
Link naar reactie
[quote:e8b8b6ee3b="Bosje"]zou wel wat meer info geven dan zal dit forum wel tot leven komen :wink: Als de PC van je broer wordt uitgezet, dus de hub gaat ook uit, dan raak je de verbidning kwijt met de PC van je broer. Meestal doet windows gek als je toevallig op dat moment een stuk schijf aan het benaderen bent of zo. Heb je toevallig een schijf van hem geshared ? Heb je wel of geen snelle aanmelding ? (dus pas als je het object aanspreekt gaat ie in het Lan zoeken ? Je ziet, zoals Sjoerd stelt, het is wat wazig je probleem en dan wordt het gokken :wink:[/quote:e8b8b6ee3b] Ok, het zal dan allemaal we wazig zijn maar ik kan het niet beter uitleggen. Bij Windosw staat hij op snelle aanmelding en we hebben beiden mappen geshared. De HUB stond eerst bij mij, dus ging gelijk met mijn PC uit. Nu hebben we de 486'er erbij dus moet de HUB daar wel staan. Btw, het probleem is al opgelost: gewoon 24-7 aan laten staan. thx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...