Ga naar inhoud

Reparatie netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:0d83f734ca="SeNTiNeL0"]Hier niet op reageren. Hem ken ik persoonlijk en komt zijn afspraken niet of nauwelijks na. :evil: Laat hem contant betalen en meteen, want anders ben je een half jaar verder, want hij kan het niet betalen. Hij profiteert gewoon van iedereen. Dus niets van hem aantrekken. :evil:[/quote:0d83f734ca] Waar slaat dat nou weer op?? Al IS dat waar, dan kan je dat op een heel andere manier brengen, ALS je het dan perse moet melden. En wie zegt dat er iemand betaald moet worden? We zijn hier om elkaar te helpen en dat kan op een veel vriendelijkere manier! :evil: Bleh :P
Link naar reactie
[quote:7880720c44="S0epkip"][quote:7880720c44="SeNTiNeL0"]Hier niet op reageren. Hem ken ik persoonlijk en komt zijn afspraken niet of nauwelijks na. :evil: Laat hem contant betalen en meteen, want anders ben je een half jaar verder, want hij kan het niet betalen. Hij profiteert gewoon van iedereen. Dus niets van hem aantrekken. :evil:[/quote:7880720c44] Waar slaat dat nou weer op?? Al IS dat waar, dan kan je dat op een heel andere manier brengen, ALS je het dan perse moet melden. En wie zegt dat er iemand betaald moet worden? We zijn hier om elkaar te helpen en dat kan op een veel vriendelijkere manier! :evil: Bleh :P[/quote:7880720c44] [Off-topic] Nou, als je in mijn schoenen stond, zou je ook dit doen om anderen te waarschuwen! Ik had na diverse aanmaningen de deurwaarder bijna ingeschakeld. Met een aangetekende brief over de deurwaarder heeft hij wel moeten betalen. Dus een gewaarschuwd mens telt voor 2.............. Je moet dan niet bij mij komen klagen als je hem helpt en je je geld niet krijgt!! :evil: We zijn hier weliswaar om iemand te helpen, maar dan via dit forum. Hij zelf weet er niks van, daarom vraagt hij de mensen om langs te komen. In dat geval wordt er dan een vergoeding gevraagd. En dan kan hij het NIET betalen........ En als hij het niet kan betalen, moet je het gewoon niet doen. Dus dat is profiteren. Tenzij er mensen zijn die van zo ver naar hem komen en dan zomaar ineens gratis het netwerk in orde maken (die moeten dan wel gek zijn, gratis maken?! Niemand doet dat tegenwoordig. Het leven is al duur genoeg sinds de komst van de Euro!) [/on-topic]
Link naar reactie
Als je de afspraak had dat hij moest betalen dan moet hij ook betalen. Dat hij dat niet wou etc.. erg slecht van hem. Dat je mensen wil waarschuwen dat is een goede eigenschap. Maar ik ben het met soepkip (dat zijn oude uitgeleefde kippen) wel eens dat je het ook op een wat "nettere"manier zou kunnen melden. Om iemand te helpen hoef je niet perse geld te vragen, ik help mensen ook zonder geld te vragen hoor, ik vindt een dankbare blik in de ogen van iemand vaak veel fijner dan een paar euro. Binnenkort komt iemand mij helpen zonder dat ie geld wou, die wou op de bus stappen. Mooi niet, Ik ga hem halen en weer thuisbrengen. Bosje, nu is het genoeg om de dominee of imam uit te hangen dus back on topic en we gaan elkaar lekker helpen en goede afspraken maken en HOUDEN als er een vergoeding aan te pas komt 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...