Ga naar inhoud

Hoe bouw ik een netwerk??


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel 2 pc's en wil graag een netwerk aanleggen. Tevens wil ik een webserver en mailserver. Het is de bedoeling om straks een website te hosten. Mijn vraag is nu wat heb ik nodig om dit alles goed draaiende te houden. Hardware/software. Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee. Alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:71859b5b9f="pool"]Ik heb momenteel 2 pc's en wil graag een netwerk aanleggen. Tevens wil ik een webserver en mailserver. Het is de bedoeling om straks een website te hosten. Mijn vraag is nu wat heb ik nodig om dit alles goed draaiende te houden. Hardware/software. Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee. Alvast bedankt.[/quote:71859b5b9f] Welkom, Als je hier iets gaat vragen, moet je er zeker van zijn dat je een probleem hebt wat nog niet behandeld is hier. Er zit hier een goede zoek optie op. Je kunt ook zoeken met bijv. Google. Zeker weten dat je genoeg informatie binnen krijgt om een netwerk te kunnen aan leggen. Mocht het aanleggen dan niet lukken, dan ben je altijd welkom om je vraag hier te stellen. Dan zijn we zeker bereid om je te helpen :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...