Ga naar inhoud

wireless + ics


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een probleem... Ik heb een laptop met daarop windows xp home edition en een desktopcomputer met daarop windows xp pro en chello. In de laptop zit een wireless pccard, en aan de desktop hangt aan de usb een wireless network adaptor. Goed, dit werkt allemaal heel mooi zou je denken... Niet dus! :roll: Het draadloze netwerk wordt prima herkend door de beide computers en de verbinding wordt als "uitstekend" weergegeven door windows... Heel mooi... Goed, dus ik het netwerkgebeuren uitgevoerd, en wat blijkt, ik heb dus wel vebinding, maar netwerken ho maar... :( als ik ping, dan vinden de beide computers zichzelf prima, maar elkaar niet... :( En oh ja, er wordt op beide computers informatie verzonden, maar niets ontvangen, volgens windows dan... Weet iemand een oplossing? Ik ben radeloos... Ik heb alles wat ik kon bedenken al geprobeerd.... HELP!!!!! Houtwurm
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het eerste wat ik doe als ik een laptop in m'n handen krijg is de energie beheersing aanpassing. Om de batterijen te sparen stellen de fabrikanten allerlei dingen in. Soms worden complete onderdelen in een slaapstand gezet. Ook apparaten die daar niet tegen kunnen. Kan dit wat licht op de zaak werpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...