Ga naar inhoud

Netwerk kaart en kabel test?


Aanbevolen berichten

Ook ik krijg bmaar geen netwerk aan de praat. Pc's sanenstellen, software installeren, alles lukt, behalve een entwerk(je). Ik heb nu een pentium-I en een 486dxII naast elkaar gezet. Allebei 3comEtherlinkIII combo kaartje erin plus Win95 (win98 lukt op beide machines niet) en een korte coax-kabel met gegoten kant en klare aansluitingen. @#$%^&* TCP/IP; niets lukt. Is Freesco er op 1 zetten een oplossing? Allereerst wil ik HEEL SIMPEL een tesje doen of kaarten en kabels het zeker wel doen (ik heb nog 2 kaarten, voor het geval). Pingen, netdiag, you tell me... please.
Link naar reactie
welk een vraag, ja Inmiddels heb ik de boel aan de praat. pieker me nu suf waarom het eerder tig keer niet lukte, maar dat was met ander machines en kaarten. Ik breid het netwerk nu 1 voor 1 uit. Alles op TCP/IP. IPX willen sommige DOS spellen graag. kan dat zomaar samen? Ik heb inmiddels ook freesco. Die geeft dynamische IP adressen. Nu heb ik alles (HCC vader, zoon, dochter etc.) vast. Dynamisch beter?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...