Ga naar inhoud

Win 98 machines remote control vanaf Win N server 4.0


Aanbevolen berichten

Weet iemand of dit kan? Als ik dit wil geeft de server de melding: The system call level is not correct. Of: The computer SJOERD is not configured for remote administration. De server draait op nT server 4.0 en volgens mij zijn alle gangbare SP gewoon geinstalleerd. Het werkstation draait op win98 SE. Wie kan mij helpen? Greetzzzz sjoerd
Link naar reactie
[quote:7208927c26] Op 02-05-2002 13:52 schreef sjoerdh: Weet iemand of dit kan? Als ik dit wil geeft de server de melding: The system call level is not correct. Of: The computer SJOERD is not configured for remote administration. De server draait op nT server 4.0 en volgens mij zijn alle gangbare SP gewoon geinstalleerd. Het werkstation draait op win98 SE. Wie kan mij helpen? Greetzzzz sjoerd [/quote:7208927c26] Wees eens duidelijk in wat je probeert te doen of welke software je gebruikt op het moment dat 1 van deze foutmeldingen opkomt. Het lijkt erop dat je 1 of ander remote administration tool wilt gebruiken, maar dat op de client geen host is geinstalleerd. Zeeeeeeer wilde gok, maar kan er nu ffies niet meer van maken [ Dit bericht is bewerkt door: Venzent op 2002-05-02 16:28 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...