Ga naar inhoud

Blokering van internet


anoniem

Aanbevolen berichten

Op de pc beneden zit Windows 98se Op mijn pc boven zit Win98se en XPpro. Als ik wil internetten (alleen in XP) moet de pc beneden aan staan en in verbinding staan. Nu zet ik de pc beneden aan, maak verbinding en ga naar boven om te internetten. Nu moet ik eerst de pc beneden rebooten VOORDAT ik kan internetten boven ??? Nog iets, ik heb laatst BlackIce firewall geinstalleerd. Ik wilde boven internetten maar dit werd geblockt, dus ik stel in black ice in dat IK toegelaten mag worden. Maar als ik de pc dan de volgende keer weer gebruik zit OF blackice vast zodat pc niet opstart OF hij doet het goed alleen geen internet boven ZONDER melding van black Ice. Iemand?? Helen
Link naar reactie
ik begrijp hieruit, dat de pc beneden verbinding met internet heeft, en dat jij boven dus via pc1 op het net komt. Dan hoef je dus geen firewall te hebben, maar de pc beneden wel. BlackIce staat er om bekend dat het veel problemen heeft. Dus inderdaad blackIce er af. Er staan genoeg freeware firewalls op het net. Ik werk zelf met norton personnal firewall, geen problemen. Alleen dat je de 1e pc moet rebooten als je de andere aanzet dat snep ik niet. Zit er toch iets niet goed in je netwerk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...