Ga naar inhoud

Probleem met netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo een vraag Ik heb een probleem met mijn netwerk Ik heb een Router aangeschaft een LINKSYS Ethernetfast Cable / DSL router BEFSR41 ver.2. Nu het volgende Ik heb kabel verbinding via Chello. Mijn netwerk bestaat uit 2 pc's en een laptop. 1 pc met XPPRO, 1 pc met XPHOME en een laptop ook met XPHOME Met alle drie kan ik op internet geen probleem. Nu het netwerk onderling ik heb op alle 3 bestands en printerdeling aan staan en ze werken ook onder de zelfde werktgroep. Mijn instellingen zijn: Router ip adres 192.168.1.1 subnet 255.255.255.0 pc 1 ip adres 192.168.1.100 pc 2 192.168.1.101 laptop 192.168.1.102 zover alles goed volgens mij maar wat krijg ik nu, dubbelklik op netwerk zie ik wel de andere pc's maar wanneer ik nu dubbelklik op een van de andere dan open hij en zie ik wat ik heb gedeeld. Wanneer ik nu dubbelklik op bijv dokumenten dan duurt dit heel lang en open hij deze niet en krijg of een foutmelding of hij doet helemaal niet. wanneer ik dan afbreek dan moet ik me opnieuw aanmelden. Wie kan mij helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...