Ga naar inhoud

HELP!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Wie zou mij kunnen helpen met het aanleggen van een netwerkverbinding tussen twee systemen. Op het moment heb ik alles geprobeerd maar het wil niet lukken ik zal hieronder in het kort uitleggen wat het probleem is: - Het is een thuisnetwerk op de ene pc(host)is windows 98 geinstalleerd. - Op de ander is Windows Xp geinstalleerd(client) Voor de routing tussen de 2 pc's wordt winroute pro gebruikt. Vanaf de Windows Xp pc kan ik zonder problemen inloggen op de host en ook internet werkt zonder problemen. Maar als ik probeer in te loggen op een ftp server of een file sharing programma wil gebruiken dan weigert de Xp pc te connecten naar deze sites cq programma. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen vriendelijke groeten Marco
Link naar reactie
Het inloggen op een FTP-server middels een client heeft niets te maken met de settings van winroute pro. Dat ligt aan de instellingen van je FTP-client. Als je Internet Explorer hiervoor gebruikt kun je de optie 'Passief FTP gebruiken' aanvinken. Het draaien van File Sharing Programma's vereist Portmapping en het openstellen van de juiste poorten, al of niet gebonden aan een Gebruikersgroep. Kijk in de handleiding voor het gebruik van services met winroute pro. Groetjes, NoZtra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...