Ga naar inhoud

simpel: van laptop naar desktop via USB photos ophalen


anoniem

Aanbevolen berichten

op mijn laptaop heb ik in mijn vakantie nogal wat foto's opgeslagen. Die wil ik nu verder bewerken en opslaan op mijn main. Kan dat via een USB en het progje Advanced usb hub ? andere ideeen zijn erg welkom heb geen behoefte aan een netwerk; lijkt mij iets als peer to peer ( of vergist deze peer zich daarin) ! erg bedankt
Link naar reactie
[quote:ff5f516a77] Op 19-03-2002 9:51, schreef ppannevis: Kan dat via een USB en het progje Advanced usb hub ? [/quote:ff5f516a77] Je vraag dat overdracht via USB kan is ja. De vraag of Advanced usb hub helpt, dat denkt ik niet. Maar eigenlijk weet ik niet wat een Advanced USB hub is. Wat werkt is een directe kabelverbinding te gebruiken tussen je 2 computers. In de winkel worden speciale USB kabels aangeboden, die dat kunnen. Deze kosten tussen 50 en 80 euro. Ooit een Lenco kabel gezien voor pakweg 30 euro. Anders blijft over een directe kabelverbinding via de printerpoort. Verwachte snelheid zo'n 25 kB/s.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...