Ga naar inhoud

Netwerk aansluiting in de tuin


anoniem

Aanbevolen berichten

Je kunt sowieso geen utpkabel zomaar in de tuin leggen. Als je hem voor vast wilt laten liggen zul je hem in moeten graven in een elektrabuis of zo. Ik weet niet wat voor tuin je hebt maar mijn pa zou woedend zijn als ik zijn 'siertuin' o zou spitten :grin: makkelijkst en goedkoopst is denk ik om gewoon binnen bij de deur een flinke rol kabel te leggen en die bij mooi weer uitrollen in de tuin. Heb je wat meer geld te besteden, dan is een draadloos netwerk ook een optie zoals ik al zei. Maar over wat voor afstanden hebben we het nu? Edit: Ik zie ineens nergens staan dat je een netwerk hebt... Maar omdat je over een laptop praat neem ik aan dat je nog een computer binnen hebt. Heb je alleen een laptop dan vervalt de optie van draadloos netwerk. En utpkabel wordt telefoonkalbel. [ Dit Bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-03-19 10:51 ]
Link naar reactie
[quote:c24b7886ed] Op 19-03-2002 10:49, schreef Sjoerd Boerhout: Edit: Ik zie ineens nergens staan dat je een netwerk hebt... [/quote:c24b7886ed] Ik wel, in het subject! :grin: Mmm, ze zijn hier al maanden aan de tuin bezig .. Zal ik aan de huismeester (da's zeg maar de root van onze studentenflat...) doorgeven dat ie ook ff het LAN van de universiteit doortrekt naar het terras? :wink:
Link naar reactie
Ik wist ook wel dat ik het ergens had gezien... Maar toen kon ik het ff niet meer vinden. Vandaar die edit. Heb tentamenweek -> Ga je helemaal kapot aan zoals je ziet. Kan niet eens meer een subject lezen. :grin: Maar dat blijft gewoon de eerdere uitleg van kracht. Blij dat ik geen laptop heb. Hoef ik ook de tuin niet om te spitten. :grin: Edit: Nog ff een edit voor mijn vorige bericht. Zo'n rol kabel bij je deur is natuurlijk niks. Maak bij de deur (binnen) een stopcontact voor de utpkabel en berg de kabel zelf ergens op. Dat is een stuk netter en handiger. [ Dit Bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-03-19 15:07 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...