Ga naar inhoud

Waarom altijd dezelfde vragen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Wiep. Veel mensen hebben de 'zoek functie' nog altijd niet ontdekt. Ook zijn de vragen betrekkelijk eenvoudig zodat ze na enkele antwoorden al weer opgelost kunnen worden > dus dat is het probleem niet. Maar heel veel mensen zijn lui. Ik ook, dat geef ik toe, en een ander je werk op laten knappen is en blijft handig. Het bespaart tijd. Als je hier eventjes rondkijkt, zul je misschien zien dat er een heleboel 'nieuwe leden' rondhangen. Dit verklaart waarschijnlijk de onwetendheid van de mogelijkheden op dit forum. Als je niets meer te vragen hebt, laat ik het hierbij. D. D.
Link naar reactie
Misschien komen dezelfde vragen telkens door problemen met de zoekfunctie? kijk: An Error Occured -------------------------------------------------------------------------------- phpBB was unable to query the forums database Got error 134 from table handler SELECT u.user_id,f.forum_id, p.topic_id, u.username, DATE_FORMAT(p.post_time,'%d-%m-%Y %k:%i') as tijd, t.topic_title,f.forum_name FROM posts p, posts_text pt, users u, forums f,topics t WHERE ( (t.topic_title LIKE '%cd's%' OR t.topic_title LIKE '%branden%') OR (pt.post_text LIKE '%cd's%' OR pt.post_text LIKE '%branden%') ) AND p.post_id = pt.post_id AND p.topic_id = t.topic_id AND p.forum_id = f.forum_id AND p.poster_id = u.user_id AND f.forum_type != 1 ORDER BY p.post_time desc LIMIT 200 dat was daarnet... Zoeken en bladeren duurt vaak langer dan je zou willen. Mensen zijn nou eenmaal lui, en dit forum is er toch ook voor het gemak, snelheid van beantwoorden, etc ?
Link naar reactie
De search werkt nog wel, alleen moet je je zoek criteria even aanpassen. Ik heb al wat gepost aan de Mods: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=52269&forum=20&1 Ik moet wel toegeven dat er best naast de "nieuwe topic" knop een grote (zoniet grotere) "Zoek" knop mag komen. Met daaronder de uitleg waarom zoeken een hoop irritatie kan voorkomen. Voorwaarde is natuurlijk wel dat het zoeken een beetje vlot en goed werkt. Daarnaast denk ik dat de meeste vragen komen van mensen die hier nog nooit geweest zijn en het principe van het forum en de manier waarop je hier met elkaar omgaat niet helemaal snappen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...