Ga naar inhoud

Kabel internet Delen Windows ME met Windows 98


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 Pc's en 1 daavan heeft Kabel intetnet, en wil graag via een netwerkje het internet delen... Daarvoor heb ik 2 extra netwerk kaarten gekocht en een cross kabel, volgens Mycom kan ik zo een netwerkje bouwen... Maar nu heb ik beide computers aan elkaar gekoppelt en een netwerkje gemaakt, het bestanden delen is gelukt etc... Maar alleen het internet delen dat lukt mij maar niet... En by the way, op de Windows ME, daar is de verbinding met het kabel internet... Kan iemand mijn misschien hiermee helpen???? Bedankt! [ Dit Bericht is bewerkt door: ar-chee op 2002-03-14 15:25 ]
Link naar reactie
Hier zijn al een heleboel topics over geweest. Kijk de volgende keer eerst even rond bij zoeken of in het forum zelf. Maar om een antwoord te geven op je vraag: [list:8dd0111b75] [*:8dd0111b75]Je kunt ICS installeren. Dat zit standaard bij Windows 98 SE en later. Dus ook ME. [*:8dd0111b75]Je kunt ook een proxyserver installeren. [url=http://download.cnet.com/downloads/0-10101-100-8147511.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.8147511]AnalogX[/url] schijnt een goeie te zijn. Gebruik het zelf niet dus kan je er weinig over zeggen. [/list:u:8dd0111b75] [ Dit Bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-03-14 15:45 ]
Link naar reactie
Ik heb heel veel mogelijkheden al geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet... Heb met een Windows ME wizard diskette geprobeerd, maar het lukt niet,,, Heb Winproxy (trial) geprobeerd, maar het lukt ook niet echt... en Sygate het in trouwens ook geprobeerd ook de trial, maar het lukt ook niet echt, misschien weet ik niet hoe ik het moet configureren... Als iemand het mij stap voor stap kan uitleggen doormiddel van een software zoals Sygate, dan heel erg bedankt!
Link naar reactie
Wat je moet doen is heel simpel: [list:98cd4bb9ba] [*:98cd4bb9ba] Installeer op de computer met internet een proxyserver. B.v analoogX waar ik al eerder naar verwees. [*:98cd4bb9ba] Stel op de andere computer in je browser in dat er via een proxyserver geinternet wordt en geef IP en poort op. [/list:u:98cd4bb9ba] Dit is ff snel uitgelegd. Hopelijk is het duidelijk genoeg.
Link naar reactie
[quote:ae8015a544] Op 17-03-2002 17:58, schreef ar-chee: [quote:ae8015a544] Op 17-03-2002 16:51, schreef Rob The Great: Of gebruik AllAboard. Kwestie van installeren op beide pc's en je kunt kabel internet delen. [/quote:ae8015a544] Is deze goed? Waar kan ik die downloaden? [/quote:ae8015a544] Hier: http://www.internetshare.com/support.htm BTW heb je wel eens van Google gehoord? :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...