anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Delen Geplaatst: 11 april 2002 Ik hen een aantal HP netwerkprinters met jetdirect kaartjes erin, als ik van een bepaald werkstation ga printen krijg ik een spooler32 error en moet ik de pc opnieuw opstarten om weer te kunnen printen. Heeft iemand een idee, ik heb alle nieuwe drivers geprobeerd voor de printer en voor de jetdirect etc. etc. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2002 Dan zitten er waarschijnlijk restopdrachten in je spooler.... als ik het goed heb c:windowsspoolen daar even kijken of er rommel instaat.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2002 Je moet ook ff kijken in de printerinstellingen naar de optie om direct naar de printer te printen. Dan wordt de spooler namelijk niet gebruikt. Het nadeel hiervan is dat het printen wel wat langzamer gaat en dat je de applicatie van waaruit je print niet afgesloten kan worden, voordat de printopdracht geheel door de printer ontvangen is. Maar de meeste printers van tegenwoordig hebben wat geheugen in zich, dus kunnen ze makkelijk een paar opdrachten vasthouden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2002 denk niet dat dit het is want hij heeft het op meerder stationen. zijn er nog meer oplossingen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2002 oke bedankt zal even kijken of dit werkt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2002 Een paar oplossingen: Spooler enable in printer-prooerties Bi-directional enable in printer-prooerties Print processor op RAW. Als je win2k of win XP, zorg dat je in services printspooler aan staan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen