Ga naar inhoud

probleem met netwerk-kaart ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Probleempje !, op mijn ouwe PC liep alles perfect, een nieuw desktop gekocht, en de bestaande laptop, laptop loopt op WINDOWS ME zoals voorheen en op de nieuwe HOME PC WINDOWS XP PROF, ook als voorheen, ik krijg nu geen ICS en netwerk voor elkaar, en krijg steeds de melding "netwerk-kabel is niet aan gesloten" dit is uiteraard WEL het geval, in de HOME zit het netwerk kaartje van de oude PC (waarop alles werkte). De kabel heb ik reeds vervangen (ev defect), probleem hetzelfde. ev kaartje naar de haaien ? Hoe kan ik zien of dit nog goed is ? bij APPARAATBEHEER staat "dit apparaat werkt correct" b.v.d.
Link naar reactie
Zorg er in ieder geval voor dat je de gebruiker van de Laptop ook aanmaakt in windows XP, anders krijg je nooit verbinding. Als apparaatbeheer zegt: dit apparaat werkt correct, dan denk ik niet dat de kaart stuk is. Als je de gebruiker hebt aangemaakt probeer het dan nog eens met ICS. Volg wel goed de aanwijzingen op. Succes, Noztra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...