Ga naar inhoud

ADSL en FreeSCO/Linux


anoniem

Aanbevolen berichten

Wie heeft ervaring met het configureren van een netwerk waarbij een FreeSCO/Linux router aan ADSL hangt (Tiscali) en de werkstations met Win ME draaien ? Liever nog, wie heeft zo'n netwerkconfiguratie up and running ? In een kabel-omgeving loopt het bij mij namelijk al maanden gesmeerd, maar met ADSL - ook met de van het web geplukte scripts - wil het maar niet lukken ......... Laat ffff iets van je horen als je kunt helpen ? [ Dit Bericht is bewerkt door: midland op 2002-02-15 20:10 ]
Link naar reactie
Wat gaat er mis? Weet je zeker dat de netwerkkaart(en) goed worden herkend? De juiste volgorde hebben? De data goed staat ingesteld? Graag daarover meer informatie. Wachtwoorden bevatten geen linux "onvriendelijke" tekens (bijvoorbeeld # " o.i.d.). Omdat ik geen WinME gebruik en geen Tiscali ADSL gebruik, kan ik je daar verder niet mee helpen. Mijn indruk is alleen dat de problemen niets te maken hebben met Tiscali of ME. Maar ja, wie ben ik.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
http://forum.minddigger.com/phpBB/ ga hier eens kijken. waarschijnlijk heb je hier veel aan, want dit is een forum dat een uitgebreide sectie heeft die uitsluitend gaat over FreeSCO. ook ADSL wordt er uitgebreid behandeld en het is volledig in 't Nederlands :smile: [ Dit Bericht is bewerkt door: aikie op 2002-03-06 00:20 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: aikie op 2002-03-06 00:23 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...