Ga naar inhoud

Traag bladeren door netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik mbv bijvoorbeeld Verkenner, via PC1 over het netwerk naar PC2 door de mappen blader, gaat dit trager naarmate ik verder ben. Bij de 5e map kan ik niet verder bladeren. Dit gebeurt vice versa. Bij afsluiten van Verkenner werkt alles weer normaal. Heb TCT (bestanden en printer delen uitgeschakeld ivm dubbele kabelaccount), en Netbeui voor het netwerk van 2 PC's geinstalleerd. 2x 10/100Mbs ethernetkaarten. PC1 is een P3 550 Mhz met 256MB geheugen, de andere een P4 1,5 Ghz met 512 MB geheugen. Beide systemen werken onder Win ME. Alles gaat via een HUB met switch, straight UTP kabels. Geen IP adressen omdat mijn provider dynamische adressen toekent. (Ook met IP adressen vetraagt het bladeren). Voorheen werkte ik met een gedeeld internet account mbv Sygate HomeNetwork software. Geen HUB en een crosskabel tussen de 2 computers. Toen tertijd ervoer ik dezelfde vertraging. Ook met de netwerkprotocollen afzonderlijk geinstalleerd. Wie weet hoe ik de vertraging kan opheffen? [ Dit Bericht is bewerkt door: Pépé_56 op 2002-02-18 22:27 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: Pépé_56 op 2002-02-25 22:42 ]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...